shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

آموزش سئو فرصتی برای رتبه 1 شدن در گوگل

اگر قصد راه اندازی یک وب سایت دارید یا قلاً راه اندازی کرده‌اید باید بدانید که سئو تنها عامل دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی کاربران می‌باشد و بهتر است از همان ابتدا به تقویت سئو سایت خود اقدام ننمایید.  موتورهای جستجو به سئو توجه زیادی دارند و اگر سایت شما سئو خوب داشته باشد از این طریق می توانید به جذب مخاطب و کاربر هدف بپردازید. اولین اقدام برای این کار آموزش سئو می‌باشد.

آموزش سئو

آموزش سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

عملکرد سئو در وب سایت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. مثلا برای آموزش سئو، اول باید بدانید حوزه فعالیت و موضوع اصلی وب سایت شما چیست. اگر وب سایت ها را به طور کلی بخواهیم دسته بندی کنیم، شامل فروشگاهی و وب سایت های خبری می باشند اما اگر بخواهیم وب سایت ها را به صورت دقیق‌تردسته بندی کنیم، می توانیم موارد زیر را عنوان کنیم:

  • فروشگاهی

  • خبری و مجله خبری

  • نمونه کار

  • کسب کارهای خرده فروشی 

برای مثال اگر شما قصد راه اندازی وب سایت خبری را دارید و یا قبلا این کار را کرده اید، باید بدانید که بیشتر به آموزش سئو درباره تولید مقالات توجه کنید.

در تولید و نوشتن مقالات حتماً نکات زیر در نظر گرفته می‌شود:

  • سئو استفاده  از هشتگ ها

  • توجه به تکنیک ها و روش های استفاده از کلمات کلیدی در متن و عنوان ها در آموزش سئو

  • توجه به طول محتوای مقالات در آموزش سئو

  • آموزش تعداد و نحوه استفاده از تصاویر و اینفوگرافی ها در آموزش سئو

  • و بسیاری از موارد دیگر که بسیار کاربردی و مهم می باشند و نبایداز آنها غافل شد.

آموزش سئو

به عنوان مثال برای اموزش سئو، فروشگاه اینترنتی را در نظر گیرید.  اگر بخواهیم محتوایی برای این وب سایت تولید کنیم، نکاتی که در نظر می‌گیریم متفاوت ‌تر خواهد بود. عناوین باید طولانی و مرتبط با محصولات باشد، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کینم، طراحی لندینگ پیج‌های زیبا و کاربر پسند برای جذب مخاطب بسیار مهم است.

به جز این موارد که ذکر شد، تمام وب سایت‌ها با هر موضوعی که باشند، می‌توانند در آموزش سئو به موضوعاتی مانند لینک سازی خارجی، ریپورتاژ نویسی و... توجه کنند و با رعایت درست و اصولی آن‌هارتبه وب سایت خود را بالاتر ببرند.ابزارهایی مانند گوگل آنالایتیکس، MOZ و... مشکلات سایت خود را بررسی کنید و بدانید از کجا به سئو سایت شما لطمه وارد شده است سپس آن ها را رفع کنید.

آموزش سئو

نکته هیجان انگیز دیگر در رابطه با  آموزش سئو این است که می‌توانید با استفاده از ابزارهای سئو، رقبای خود را آنالیز کنید سپس مسائل و راه حل های قابل انجامی که باعث شده تا وب سایت آن ها بسیار موفق شود را پیدا کنید و از آن‌ها الگو و ایده بگیرید. تمام نکات مهم را یادداشت کنید و در سایت خود پیاده سازی کنید حتی می‌توانید در سایت خود به ان‌ها بک لینک بدهید که اعتبار خود را بالاتر ببرید.

از این رو اگر قصد مشاهده آموزش سئو و یادگیری مواردی که به بهینه سازی سایت کمک می کنند را دارید، از سایت سئو اینجا می توانید استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد