shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

قفل دیجیتال چه مزایایی دارد؟

یکی از جدیدترین مدل های قفل که چند سالی است به بازار آمده قفل دیجیتال است. قفل های دیجیتال با قفل های معمول متفاوت هستند. این تفاوت در تمام ویژگی های قفل مشخص است. یکی از چالش هایی که منجر به طراحی قفل دیجیتال بود، امنیت پایین قفل های معمولی بود. کلید قفل های مکانیکی ساده به راحتی قابل کپی کردن هستند و در صورت گم شدن یک کلید امنیت خانه به خطر میافتد. این چالش باعث شد مهندسان به فکر طراحی قفلی بیفتند که کلید آن هرگز گم نشود و قابل کپی کردن نباشد. حاصل این تلاش قفل دیجیتال بود. قفل دیجیتال برعکس قفل مکانیکی با یک مکانیسم الکترونیکی باز می شود و در نتیجه نفوذ به آن دشوارتر است. علاوه بر آن کلیدی که برای قفل های دیجیتال طراحی می شود به گونه ای است که قابلیت گم شدن و به سرقت رفتن ندارد.

امنیت بالای قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به نسبت امنیت بالاتری را برای درب منازل و اماکن مختلف فراهم می کند. در این قفل ها به جای کلید مکانیکی از مکانیسم های دیگری استفاده می شود. ای مکانیسم ها شامل اثر انگشت، رمز عبور و کلید های مغناطیسی هستند. ویژگی این کلید ها این است که پیدا کردن آن ها برای دیگر افراد بسیار دشوار است. به خصوص اثر انگشت که امکان کپی کردن یا گم شدن آن وجود ندارد.

راحتی در استفاده از قفل دیجیتال

راحتی و ارتقای کیفیت زندگی یکی دیگر از اصول طراحی قفل دیجیتال است. به عنوان مثال با قفل دیجیتال می توان به راحتی از عدم خارج شدن کودک یا بیمار آلزایمری از خانه اطمینان داشت. یا مصداق دیگر راحتی قفل دیجیتال در باز شدن آسان آن است.

در کجاها می توان از قفل دیجیتال استفاده کرد؟

هر جایی که نیاز به استفاده از قفل دارد می توان قفل دیجیتال را نصب نمود.

خانه

خانه ی شما اولین جایی است که می توانید قفل دیجیتال را در آن نصب کنید. مدل های خاصی برای خانه وجود دارد که زیبایی خاصی را نیز به در خانه شما می بخشد.

محل کار

برای مکان های مهم مانند دفتر و محل کار، مدل هایی با امنیت بسیار بالاتر طراحی شده است. این مدل ها از متریال سخت تری ساخته می شوند و دارای ویژگی های ضد حرارت و ضد اسید هستند.

کمدهای امانت در مکان هایی مانند استخر

یکی دیگر از جاهایی که به قفل نیاز دارد، کمد های امانت در اماکنی مانند استخر است. مدل هایی ویژه این اماکن طراحی شده است که این امکان را فراهم می کند افراد با اطمینان خاطر وسایل خود را در کمد بگذارند و به تفریح خود بپردازند.

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از برندهای معتبر قفل دیجیتال، قفل دیجیتال سامسونگ است. سامسونگ که سابقه درخشانی در تولید لوازم خانگی و الکترونیکی دارد در این زمینه نیز فعالیت جدی دارد. قفل دیجیتال سامسونگ به یکی از قابل اعتماد ترین قفل های دیجیتال تبدیل شده است. ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ این است که امنیت را در سطوح مختلف برای مکان های مختلف فراهم می کند. در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتال دارید و نمیدانید قفل شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد قفل دیجیتال سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد