shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

عمل زیبایی بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی؟

در حال حاضر مطالب زیادی درباره عمل زیبایی بینی در جاهای مختلف وجود دارد. می دانیم که عمل بینی انواع مختلفی دارد اما کدام یک از این جراحی ها به صرفه تر است؟ تغییراتی که هر کدام ایجاد می کنند چقدر است؟ خطرات و ریسک بعد از عمل کدام یک کمتر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات و سوالات مشابه دیگر را درباره عمل زیبایی بینی به شما بدهیم.

انواع روش های عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی همانطور که از نام آن پیداست به هدف زیباتر شدن انجام می شود. خانم ها و آقایان همه برای زیباتر شدن به این عمل زیبایی تمایل دارند. عمل زیبایی بینی سه مدل کلی دارد که در ادامه به بررسی تک تک این مدل ها می پردازیم. 

عمل زیبایی بینی

مدل طبیعی

در رینوپلاستی طبیعی پزشک تنها نواقص ظاهری بینی را تا حدی برطرف می کند اما به ساختار و ترکیب بینی دست نمی زند به همین دلیل ساختار بینی چندان تغییری نمی کند. در واقع بیماری که می خواهد عمل زیبایی طبیعی انجام بدهد هدفش این است که یک مشکل کوچک پزشکی یا زیبایی را در بینی اش برطرف کند و توقع تغییرات اساسی از پزشک ندارد.

در این مدل، جراح به هیچ وجه نباید به پره های بینی دست بزند. در سال های گذشته که عمل زیبایی بینی در سطح وسیعی در ایران انجام میشد و پزشکان هم اکثرا بی تجربه و ناکارآمد بودند، به منظور تغییر زیاد در بینی پره های آن را بسیار تغییر می دادند که باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در تنفس فرد میشد.

نتیجه عمل زیبایی طبیعی باید طوری باشد که اگر یک شخصی به بینی شما نگاه کند متوجه نشود که بیمار دست به جراحی بینی زده است. پس همان طور که متوجه شدید عمل بینی طبیعی بسیار حساس است و نباید به هر پزشکی مراجعه کنید. انتخاب یک پزشک با مهارت و با تجربه در این مدل اهمیت زیادی دارد.

 عمل زیبایی بینی طبیعی

مدل فانتزی

در عمل زیبایی بینی فانتزی یا عروسکی، برخلاف مدل طبیعی کاملا مشخص است که بیمار اقدام به جراحی کرده است. در مدل فانتزی زاویه بین لب و بینی ۱۰۵ درجه است و این زاویه طبق استانداردهای زیست شناسی تعیین شده است.

بزرگترین تفاوتی که بین عمل زیبایی بینی فانتزی و طبیعی وجود دارد این است که جراح در مدل عروسکی نوک و پره های بینی را تا حد ممکن به سمت بالا می برد درحالی که در مدل طبیعی تمام تلاش جراح در این راه است که بینی شکل و فرم اصلی خود را حفظ کند.

در عمل زیبایی بینی فانتزی همه اجزای بینی تغییر اساسی می کنند. متاسفانه بعضی از پزشکان پره های بینی را تا حد زیادی تغییر می دهند و در انتها نمی توانند تقارن آنها را باهم حفظ کنند. یا اینکه بینی به حدی زاویه می گیرد که فرم خوکی به خود میگیرد. سوراخ های بینی در مدل عروسکی تا حد زیادی کوچک می شوند و این عامل نه تنها باعث غیر طبیعی شدن بینی می شود بلکه در تنفس بیمار هم اختلال ایجاد می کند.

شاید دقت کرده باشید که اندازه بینی های فانتزی کوچکتر از بینی های طبیعی است؛ دلیل این اتفاق برداشته شدن قوس و پشت بینی است درصورتی که در جراحی بینی طبیعی سایز آن طوری تغییر می کند که بین پشت بینی و پیشانی فاصله زیادی نیوفتد.

عمل زیبایی بینی فانتزی

حرف آخر

نمی توان گفت مدل طبیعی یا فانتزی بهتر است؛ همه چیز بستگی به خود شما و هدف شما از عمل زیبایی دارد. برای برخی ممکن است مدل طبیعی ایده آل باشد و برای برخی مدل فانتزی مناسب است. علاوه بر آن باید به دنبال یک پزشک با تجربه و با مهارت باشید. اگر به دنبال پزشک عالی برای عمل زیبایی بینی می گردید، پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد