shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

خرید بهترین هارد اکسترنال

با گسترش یافتن هر چه بیشتر کاربرد لپ تاپ در مصارف حرفه‌ای، این سخت‌افزار جای خود را خواه ناخواه میان مردم باز کرد. بسیاری از جای بزرگی که سیستم‌های رومیزی اشغال می‌کردند به تنگ آمده بودند. در مدتی کوتاه به نظر آمد که با عرضه‌ی تجهیزات جانبی مانند  هارد اکسترنال ای دیتا یا دیگر برندها نیاز به لپ تاپ می‌تواند کمتر گردد. اما چنین اتفاقی نیفتاد.

 از دهه‌ی گذشته‌ی میلادی نخستین هاردهای اکسترنال همراه بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق کار می‌کردند، عرضه شدند. این سخت افزارها از آن زمان به یکی از الزامات و ابزارهای ضروری هر فردی مبدل گشتند. هارد اکسترنال ای دیتا از محبوب‌ترین مدل‌های این هارد دیسک ها است که خواهان بسیاری دارد. با داشتن یک هارد دیسک می‌توانید اطلاعات خود را هر جا به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

 استفاده از تجهیزات جانبی حافظه

یکی از راه‌هایی که برای حل موضوع سنگین بودن رایانه‌های همراه و مصرف بالای انرژی آنان اندیشیده شد، تکنولوژی حافظه‌های حالت جامد بود. اما این حافظه‌ها گران بودند و در حجم‌های پایین نیز کارایی بهتری داشتند. راه حل این مشکل در حال حاضر استفاده از تجهیزات جانبی ذخیره‌سازی اطلاعات و هاردهای پرتابل اچ‌دی‌دی است.

بررسی هارد اکسترنال ای دیتا 

اگر دیگر مدل‌های هارد در بازار نمی‌تواند نظر شما را جلب کند، احتمالا هارد اکسترنال ای دیتا انتخاب بهتری برای شماست. ای دیتا از بزرگترین سازنده‌های هارد دیسک و انواع حافظه‌های سا اس دی است. هارد اکسترنال ای دیتا به ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت بالا، زیبایی و مقاومت در برابر خرابی مشهور هستند.

مزیت‌های هارد سیلیکون پاور

درست مانند لپ تاپ، هاردها نیز مسیری را برای تکامل پیموده‌اند و از روز نخست به این شکل در دسترس نبوده‌اند. البته برند و هارد های سیلیکون پاور همیشه در این بازی پیشگام و متمایز ظاهر شده‌اند.

نخستین هاردهای اکسترنال را به سختی می‌توان پرتابل نامید. این هاردها باید به برق وصل می‌شدند و بسیار سنگین بودند. اما این وضع ادامه نیافت و امروزه می‌توانید هاردهای خود را که کمتر از صد و پنجاه گرم وزن دارند را در جیب خود بگذارید.

برای خرید هارد گزینه‌های زیادی برای مصرف‌کنندگان وجود دارد. اما معمولا توصیه بر استفاده از هارد برند‌هایی مانند  هارد اکسترنال ای دیتایا ایدیتا، خصوصا در برند گیمینگ آن‌ها است.البته وسترن دیجیتال نیز هاردهای باکیفیتی تولید نموده است.

 هارد اکسترنال ای دیتا از بهترین تجهیزات جانبی لپ تاپ

برای ارزیابی یک هارد معیارهای زیادی میتواند وجود داشته باشد. از مقاومت آن در برابر ضربه، گرد و غبار، و یا رطوبت و موارد مشابه گرفته تا مزایای فنی آن. مانند دور چرخش دیسک یا نوع درگاه ارتباطی هارد. هارددیسک‌های برند سیلیکون پاور در تمامی این معیارهای حائز مزیت‌های بی‌شماری‌اند که رضایت کاربران بی‌شمار آنان در سراسر جهان، خود حاکی از این موضوع است.

کلام آخر

خب اگر با مطالعه‌ی این مطلب به خریداری یک هارد اکسترنال ای دیتا علاقه‌مند شده‌اید، کافیست به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ جدیدترین مدل‌های هارد دیسک از بهترین مدل‌ها برای شما عزیزان عرضه گشته‌اند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد