shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

مشاوره مرکز فروش کرکره برقی برای کرکره مغازه

در حال حاضر در بسیاری از مراکز فروش کرکره برقی، مشاوره‌ی رایگان درباره‌ی خریدی که قصد انجام آن را دارید ارائه می‌شود. مهم نیست که قصد خرید کرکره برقی مغازه را دارید یا برای منزل مسکونی خود به دنبال این تجهیزات هستید. متخصصین این مراکز همواره اماده‌ی بهتریم مشاوره‌ها به صورت رایگان هستند.

مدت‌هاست تماس با مراکز فروش کرکره برقی و درخواست نصب در محل، از اولین ملزومات راه‌اندازی فروشگاه‌ها مبدل شده است. مزیت‌های تجهیزات یاد شده تا حدی باVز بوده که حتی در برخی منازل از کرکره برقی مغازه بهره برده می‌شود.

انتخاب و خرید کرکره برقی مغازه علاوه بر کاهش هزینه‌ها در برابر هزینه‌ی درب‌های اتوماتیک لولایی، مزیت‌های دیگری هم دارد. این قابلیت فراهم آوردن امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود عوامل آلاینده به داخل هستند.

فروش کرکره برقی در تبریز

قیمت فروش موتور کرکره برقی مغازه

در متراژ‌ها و استفاده‌های معمول، مهم‌ترین عامل مؤثر در قیمت کرکره برقی، قیمت موتور کرکره برقی آن است. در انتخاب موتور، معمولاً گفته میشود که معیار، ابعاد، وزن کرکره و تناوب استفاده‌ی روزانه در آن است. موتورهای کرکره برقی برای مصارف معمول در دو نوع توبولار و ساید در بازار عرضه می‌شوند. توبلار برای کرکره برقی‌های کوچک مناسب است. همچنین این نوع برای استفاده اغلب مردم کارایی دارد.

علی‌رغم اشکالاتی مانند اشغال فضای زیاد و مصرف بالای انرژی و همچنین بالا بودن هزینه‌ها، موتورهای ساید مزایای زیادی دارند. این مزایا آن را برای اغلب فروشگاه‌ها و کرکره برقی پارکینگ ‌های پرتردد و کارخانجات بسیار جذاب می‌نمایانند. به همین دلیل بخش بزرگی از فروش کرکره برقی پارکینگ ها از این نوع است.

البته همه نمی‌خواهند که برای ملک خود هزینه‌های زیادی را اختصاص دهند. شاید دیده باشد که برخی مغازه‌داران همچنان کرکره‌های فولادی قدیمی خود را در اختیار دارند. این افراد هم ممکن است بخواهند با صرف هزینه‌ای جزئی، برای خود کرکره برقی مغازه تهیه کنند.در این جا گزینه‌ای مطرح می‌شود که برای همان کرکره، موتوری نصب کنیم.

این موتورها از نوع سنترال بوده و درون شفت رول نصب می‌شوند. توجه داشته باشید که سانترال از موتورهای منسوخ، قدیمی و صعب‌الاستفاده بوده و ممکن است در صورت خرابی دشواری‌هایی را برای کاربر خود پدید آورند

عکس کرکره برقی مغازه

هنگام مراجعه به مراکز فروش کرکره برقی باید درباره تیغه هم مشورت کنید

پرمصرف‌ترین تیغه کرکره، تیغه‌های آلومینیوم هستند که ویژگی‌های اصلی آن، دوام بالا و ضدخش و ضد الکترواستاتیک بودن آن است. گذشته از آن این نوع قابلیت رنگ شدن و چاپ روی خود را دارند که از نظر برندینگ می‌توانند کمک شایان توجهی به کسب و کارها و از نظر زیبایی برای مصارف خاص بسیار انعطاف‌پذیر باشند.

در جاهایی که نیاز باشد تا محیط داخل رویت شود، از تیغه پلی‌کربنات استفاده می‌گردند. این نوع تیغه از پلیمرهای پلی‌کربنات که یکی از مقاوم‌ترین پلیمرها است ساخته می‌شوند که این امر مقاومت مکانیکی را در حد بسیار مطلوبی افزایش می‌دهند؛ زیرا خاصیت اصلی پلی‌کربنات، بسته به نوع و جنس آن، مقاومت در برابر شکستگی و حرارت است. از این تیغه‌ها می‌توان به صورت ترکیبی با تیغه‌های آلومینیومی نیز استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید مستقیما با کارشناسان این مراکز در تماس باشد. متین هوشمند یک ارائه دهنده‌ی تجهیزات صنعتی از جمله کرکره برقی مغازه است که آماده‌ی خدمت‌رسانی به بهترین وجه در این زمینه می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد