shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

روش های کاشت مو

در این مقاله قصد داریم مطالبی در مورد کاشت مو برای شما ارائه دهیم.

در عصر مدرن با روی کار آمدن پدیده‌هایی چون فشن و مد،  زیبایی و ظاهر متناسب جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در جامعه پیدا کرده است. به‌نحوی‌که می‌توان گفت هزینه‌هایی که هر شخص برای زیبایی خود انجام پرداخت می‌کند؛ درصد غیرقابل‌اغماضی از درآمد او را شامل می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در زیبایی هر شخص تأثیر می‌گذارد؛ داشتن موهای پرپشت و سالم است. اما در خیلی از افراد به علت‌های مختلفی مانند ژنتیک؛ ممکن است بخشی از موهای خود را از دست بدهند که این امر می‌تواند منجر به کم‌پشتی با حتی گاهی طاسی سر شود.

اگر شما از آن دست از افرادی هستید؛ که موهای خود را از دست ‌داده‌اند. بدانید که دیگر؛ جای هیچ نگرانی نیست. چراکه با پیشرفتی که علم پزشکی و فناوری داشته است؛ پزشکان متخصص می‌توانند به شما کمک کنند. امروزه پیوند مو یا همان کاشت مو؛ یکی از امور پزشکی بسیار متداول است. که می‌تواند به‌طور کامل خواسته‌های شما را برآورده کند. به همین خاطر امروز در ویکی درمان قصد داریم شما را با کاشت مو بیشتر آشنا کنیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

نتیجه کاشت مو بعد از یکسال

کاشت مو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت مو یک روش ترمیمی برای پرپشت کردن موهای سر است. همان‌طور که میدانید بخش‌های از بدن مانند پشت سر و روی سینه موهای مقاوم و ماندگارتری نسبت به دیگر اعضای بدن دارند. در اصطلاح پزشکی به این نواحی بانک مو می‌گویند. در فرآیند کاشت مو، پزشکان فولیکول‌های مو را از بانک مو استخراج کرده و به نواحی که نیاز به کاشت دارد پیوند می‌زنند. کاشت مو بهروش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه باهم هم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

قبل و بعد از کاشت مو

انواع روش‌های کاشت مو

همان‌طور که گفته شد، کاشت مو بهروش‌های مختلفی انجام می‌شود. این روش‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

  • کاشت مو به روش FUE: 

در این روش فولیکول‌های مو یک‌به‌یک از بانک مو استخراج‌شده و همزمان در محل کاشت پیوند زده می‌شود.

  • کاشت مو به روش FUT:

در این روش یک نوار از موی سر از قسمت بانک مو برداشته‌شده و به‌صورت یکجا در محل پیوند کاشته می‌شود.

  • روش ترکیبی: 

این روش بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که بانک موی مناسبی دارند و می‌خواهند نتیجه کاشت نیز پرپشت باشد. در این روش کاشت به‌صورت FUT انجام‌شده و برای پرپشت کردن آن از روش FUE کمک می‌گیرند.

  •  روش BHT: 

در این روش برای ترمیم موی سر از موی بدن استفاده می‌کنند. این روش برای افرادی مناسب است که بدن پرمویی دارند.

کاشت مو

سخن آخر

کاشت مو یک روش قطعی برای درمان کم‌پشتی و طاسی سر است. این روش برای افرادی که پوستی سالمی دارند، بالای 80 درصد ماندگاری داشته و برای افرادی که پوستشان سالم نیست این مقدار به بالای 40 درصد می‌رسد. کاشت مو یک روش کاملاً بی‌خطر است و شما می‌توانید بعد از 3 روز زندگی روزمره‌ی خود را از سر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد