shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

صفر تا صد پیکرتراشی

یکی از روش‌هایی که در مقابله با چاقی‌های افراطی استفاده می‌شود، پیکرتراشی می‌باشد. این نوع عمل، دارای روش‌های مختلفی است. یکی از جدیدترین و تاثیرگذارترین این روش‌ها، پیکر تراشی با لیزر است. در جراحی شکم، باید به دو نکته مهم و اساسی توجه شود. اول اینکه این نوع عمل برای هر فردی مناسب نمی‌باشد و باید توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود. مورد دوم هزینه پیکرتراشی می‌باشد که عوامل بسیار در آن اثر می‌گذارند.

اصطلاحات پیکرتراشی 

·       ابدومینوپلاستی: پوست اضافی شکم را برمی‌دارد و در صورت نیاز شامل برداشتن چربی اضافی و ترمیم عضلات شکم است.

·       لیفتینگ بدن: پوست کل کمر را برمی‌دارد تا باسن، رانهای جانبی بالا بیاید و شکم را کوچک کند.

·       لیفت بازو (براکیوپلاستی): پوست اضافی بالای بازوها را از بین می‌برد.

·       ران: پوست اضافی ران را از بین خواهند برد.

جراحی پیکرتراشی 

جراحی پیکرتراشی بدن برای سفت کردن پوست شل طراحی شده است. بافت پوست را با کشش تغییر و در نتیجه شلی و چین و چروک را کمتر می‌کند.

جراحی پیکرتراشی ممکن است با لیپوساکشن ترکیب شود که برای بهبود برجستگی چربی است؛ نه برای سفت شدن پوست شل. تزریق چربی به تنهایی می‌تواند ظاهر پوست را در بیماران با خاصیت ارتجاعی ضعیف بدتر کند. پیکرتراشی مانند لیپوساکشن، برای اصلاح چاقی در نظر گرفته نشده است. هنگام انجام عمل جراحی، بیماران باید وزن طبیعی یا تقریباً نرمال داشته باشند.

چگونگی عمل پیکر تراشی

اکثر روش‌های پیکرتراشی بدن تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. پیکر تراشی به معنای برش های طولانی است که منجر به ایجاد زخم های طولانی می‌شود. جراح پلاستیک شما تمام تلاش خود را می‌کند تا کمترین زخم‌های ممکن را به جا گذارد و آن‌ها را در مناطقی که قابل مشاهده نیست ایجاد کند. اگرچه زخم‌ها با گذشت زمان محو می‌شوند، اما باید بدانید که زخم‌ها دائمی هستند و عرض، ارتفاع و رنگ نهایی آن‌ها کاملاً قابل پیش بینی نیست.

عوارض پیکرتراشی

شایع ترین عوارض پیکرتراشی بدن عبارتند از:

در حالی که بیشتر احساسات معمولاً برمی‌گردند، هماتوم و سروما ممکن است به وجود آید به ویژه برای افراد سیگاری. فعالیت‌های عادی معمولاً ظرف چند هفته از سر گرفته می‌شود و بسیاری از افراد هفته سوم پس از عمل به سر کار باز می‌گرداند. مشاهده نتیجه نهایی جراحی کانتور بدن6-12 ماه طول می‌کشد.

تاثیرگذاری پیکرتراشی

شرایط کلی برای انجام هر یک از جراحی های مذکور:

مراقبت های بعد از پیکرتراشی

نکته مهمی که درباره این روش ها وجود دارد این است که این روش ها هیچ تضمینی برای ماندگاری ندارند و برای جلوگیری از بازگشت چربی‌ها، باید به یک رژیم ورزشی و غذایی مفید، متعهد باشید. پوشیدن گن جهت جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست، نوشیدن مایعات طبیعی به مقدار زیاد، رعایت دستورالعمل دقیق پزشک و نخوردن غذاهای سنگین و گوشتی از جمله مراقبت های بعد از پیکرتراشی هستند.

مجله سایت ویکی درمان در مورد عمل پیکرتراشی به طور کامل توضیح داده و اطلاعات جامعی درباره مراقبت های بعد از پیکرتراشی ارائه داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد