shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

هر آنچه که باید درباره ایزوگام و خرید ایزوگام دارید

ایزوگام کردن خانه شما ضروری است. فضاهای داخلی خانه ما باید از پشت بام تا زیر زمین خشک نگه داشته شود. نفوذ آب می تواند منجر به آسیب هایی مانند هجوم حشرات ، کپک و در بدترین موارد خرابی ساختمان شود. ایزوگام کردن خانه قبل از ساخت و ساز از این مشکلات جلوگیری می کند. اگر خانه خود را ایزوگام کنید ، بعداً از آسیب جلوگیری می کند.

در طول موسم بارندگی همه ما با مشکل نشت آب از سقف یا مسدود شدن آب در تراس روبرو می شویم که منجر به نشت می شود. چنین مشکلاتی به یک متخصص و دانش اساسی در مورد مشکل و راه حل های آن نیاز دارد. برای آشنایی بیشتر با عایق رطوبتی و انواع مختلف ایزوگام و خرید ایزوگام در ادامه مطلب را بخوانید.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام روشی است که از نفوذ آب به خانه شما جلوگیری می کند. ایزوگام بودن بسیار مهم است زیرا به خشک نگه داشتن خانه شما کمک می کند. این به کاهش رطوبت داخل خانه کمک می کند و در نتیجه از چیزهای داخل خانه شما در برابر آسیب ناشی از رطوبت یا قرار گرفتن در معرض آب محافظت می کند. همچنین برای صحت ساختمان مهم است.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\ایزوگام.jpg

مزایای عایق رطوبتی:

تنوع گزینه ها

بسته به میزان آسیب آب یا ترجیح مالک ، سیستم های ایزوگام را می توان در داخل یا خارج از منزل نصب کرد. همچنین اگر نمی خواهید برای استخدام پیمانکار هزینه اضافی انجام دهید ، گزینه های DIY ( خودتان کار را انجام دهید) را انتخاب کنید.

ارزش املاک

عایق رطوبتی ارزش خانه شما را افزایش می دهد ، که بزرگترین مزیت است. این سیستم از نفوذ رطوبت ناخواسته به دیوارهای شما جلوگیری می کند و در نتیجه باعث رشد کپک می شود. کپک می تواند بر سلامتی ما تأثیر منفی بگذارد. همچنین از آسیب های ناشی از نشت آب جلوگیری می کند که می تواند تمامیت ساختاری خانه شما را خراب کند. رطوبت همچنین باعث زنگ زدگی فلزات و پوسیدگی چوب می شود. همانطور که می دانید مناطق زندگی ناسالم و پایه های ضعیف بر ارزش املاک خانه شما تأثیر می گذارد. همچنین ، خرید ایزوگام می توانند محوطه زیرزمین را باز کرده و در نتیجه میزان مساحت خانه شما را افزایش دهند. این امر همچنین به افزایش ارزش خانه شما در بازار کمک می کند.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\خرید-ایزوگام.jpg

نکاتی درباره خرید ایزوگام

اگر انتخابتان برای عایق کردن خانه این روش است. باید نکاتی را درنظر بگیرید تا بهترین انتخاب را در خرید ایزوگام داشته باشید. که این عوامل عبارت اند از:

  • برند 

  • نصب یا عدم نصب ایزوگام توسط شرکت فروشنده

  • پوشش خارجی

  • تعداد لایه

  • طرح پوشش

نتیحه

برای موفق شدن عملیات عایق کردن خانه به عوامل متعددی بستگی دارد که این عملیات باید توسط تیمی حرفه ای و مجرب انجام شود تا دوام و سلامت مطلوبی داشته باشد، از این رو پیشنهاد ما به شما سایت ایزوگام است تا هم بتوانید کسب اطلاعات و ارتباطات درستی انجام دهید و هم خریدی مطمئن داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد