shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

همه چیز راجع به کلینیک لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد آقایان

یکی از موثرترین و ایمن‌ترین روش برای حذف دائمی موهای زائد بدن، لیزر موهای زائد به حساب می‌آید. متخصصین تحقیقات و پژوهش‌های زیادی بر روی از بین بردن موهای دائمی انجام داده‌اند که بسیاری از آقایان از وجودشان ناراضی هستند که امروزه یکی از بهترین روش‌ها لیزر موهای زائد آقایان در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد است که در ادامه مقاله به آن‌ها بیشتر توجه می‌کنیم.

لیزر موهای زائد آقایان

یکی از محبوبیت‌های لیزر موهای زائد آقایان این است که در رفع موهای زائد به طور یکسان در سراسر بدن عمل می‌کند. لیزر موهای زائد از لاله گوش تا کل پاها موثر است. اصلاح با موم یا دیگر وسایلی که موهای بدن را اصلاح می‌کنند که اثرات آن در کوتاه مدت بوده و بیهوده به نظر می‌رسد.

در خصوص تاثیر لیزر موهای زائد در مورد آقایان باید بدانید که در مورد بانوان موثرتر از آقایان است و همچنین این بدین معناست که آقایان جلسات بیشتری نیاز دارند که شاید سالانه حدود 1 تا 4 سال نیاز به یادآور جلسات داشته باشید.

لیزر موهای زائد آقایان با دقت و تمرکز بیشتری انجام می‌شود تا بتوانند فولیکول‌های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند. لیزر فقط موهای تیره را ازبین می‌برد که در رنگ موهای تیره رنگدانه‌ای به نام ملانین وجود دارد.

از خوبی‌های ملانین می‌توان به انتقال پرتو لیزر به طور مستقیم بر پایه فولیکول اشاره کرد که بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته‌ای کار می‌کند که منجر به گرم شدن پوست می‌شود. لازم به ذکر است که بدانید در کلینیک لیزر موهای زائد همه موهای بدن درمان از جمله موهای بلوند، خاکستری و قرمز با لیزر حذف نمی‌شوند.

خطرات لیزر موهای زائد بدن

  • خبر بد

در صورت انجام لیزر برای درمان در کلینیک لیزر موهای زائد آقایان و بانوان اگر در مراکز نامعتبر انجام شود، ممکن است باعث تغییر رنگ پوست، سوختگی، زخم و ضایعات شبیه آکنه شود. 

  • خبر خوب

قسمت هایی از بدن که از نور خورشید دور هستند، عوارض کمتری کمتری در پیش دارند. بنابراین تا زمانی که در معرض نور خورشید قرار نمی‌گیرید، خطرات کمتری شما را تهدید می‌کند. با این حال، کارشناسان معتقد‌اند عوارض جانبی یا عوارض طولانی مدت بسیار نادر به حساب می‌آید.

نکاتی درباره کلینیک لیزر موهای زائد

مجوزهای خوب برای یک کلینیک خوب

استفاده از دستگاه‌های به روز در کلینیک لیزر موهای زائد آقایان و بانوان نیاز به تخصص و تبحر بالایی نیاز دارند. بنابر این جهت ارائه مجوز از این دستگاه‌ها نیاز به پزشکان متخصصانی دارد تا دوره‌های لازم را سپری و گواهی نامه‌ی لیزر درمانی را دریافت کرده باشند.

در جلسه مشاوره حتما باید با پزشک متخصص باشد

در جلسه‌ای که در کلینیک دارید حتما باید پزشک متخصص در آن جلسه حضور داشته باشد و شما را با دستگاه‌های لیزر موهای زائد زیر نظر بگیرد تا احتمالات عوارض جانبی که می‌تواند در آینده به وجود آید را بازگو کند تا درمانی موفقیت آمیز داشته باشید.

سوالاتی که می‌توانید در جلسه مشاوره بپرسید تا از متخصص بودن پزشک اطمینان حاصل کنید.

  • آیا دستگاه‌های مناسب برای رنگ پوست در کلینیک وجود دارد؟

  • آیا لیزر برای رنگ پوست موثر است؟

  • چه تعداد جلساتی برای حذف موهای زائد خواهد داشت؟

  • عوارض جانبی لیزر درمانی چیست؟

  • هزینه لیزر درمانی چقدر است؟

نتیجه

همه مواردی که در این صفحه مطالعه کردید، می‌تواند به شما در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کمک شایانی در لیزر موهای زائد آقایان داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد