shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

قیمت ارز دیجیتال تتر چقدر است؟

امروزه اکثر افراد در مورد ارزهای دیجیتال و روش‌های متفاوت پس انداز و سرمایه گذاری اطلاعات خوبی دارند. با توجه به شرایط اقتصادی و بی‌ارزش شدن پول و سرمایه مردم، بسیاری به دنبال روشی برای حفظ سرمایه خود می‌گردند. تتر از جمله ارزهای دیجیتالی است که به شما در این زمینه کمک می‌کند. تتر همواره نرخ ثابتی دارد و برابر با یک دلار می‌باشد. در ادامه مفهوم تتر چیست؟ و قیمت تتر را بررسی می‌کنیم.

تتر چیست؟

Tether هم مثل بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده در دنیای بلاکچین است. تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود اما نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای مجازی تفاوت‌هایی دارد. Tether به عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود.

 استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که با دارایی‌های واقعی مثل دلار آمریکا مرتبط هستند تا برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال که دارای نوسان هستند، ارزش ثابتی را حفظ کنند. برای مثال، بیت کوین در آوریل 2021 به بالاترین ارزش خود یعنی تقریباً 65000 دلار رسید و بعد از آن با یک ریزش سنگین و تقریبا ناگهانی، ارزش آن به نصف سقوط کرد.

انواع تتر

قبل از خرید و فروش تتر، لازم است انواع تتر را خوب بشناسید و با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین شرایط کشور خودمان که در تحریم هستیم، نوع مناسب را برای خرید و فروش تتر انتخاب کنید و بی گدار به آب نزنید.

  • USDT Omni: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omini Layer و مبتنی بر شبکه بیت کوین ایجاد شده است. از آنجایی که هزینه تراکنش‌ها بر بستر بلاکچین بیت کوین بال می‌باشد، نقل و انتقالات این نوع دلار تتر با هزینه‌های بالاتری همراه می‌باشد.

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد. این نوع تتر به دلیل مشکلاتی که شبکه به منظور رفع مشکلات تتر omni ایجاد شد. هزینه‌های انتقال تتر اتریوم بسیار کمتر است و از طرفی سرعت انتقال آن بیشتر می‌باشد. به همین دلیل در اکثر صرافی‌های آنلاین از کیف پول تتر اتریوم استفاده می‌شود.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتنی بر بلاکچین ترون است. این تتر از همه سریع‌تر است و هزینه انتقال ندارد. اما بعضی از کیف پول‌ها آن را پشتیبانی نمی‌کنند.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه آی او اس است. استفاده از این نوع تتر هنوز رایج و عمومی نشده است.

قیمت خرید تتر

قیمت تتر معمولا از قیمت فروش آن کمی کمتر است. دلیل این امر، سودی است که واسط برای تبدیل این ارز دیجیتال دریافت می‌دارد. با وجود این امر، همچنان استفاده از تتر برای تبدیل واحدهای پولی، راهی عاقلانه و منطقی است. زیرا در مقایسه با دیگر گزینه‌ها همچنان این گزینه کمترین کارمزد را به همراه خواهد داشت.

بهترین قیمت تتر

قیمت تتر در سال‌های اخیر نوسانات زیادی به صورت محدود داشته است. با این وجود، هیچگاه این نوسان از حدود ۲۰ درصد تجاوز ننموده است. در زمان نگارش این متن نز قیمت تتر دقیقا برابر با یک دلار آمریکا می‌باشد. با این وجود، در عمل روش‌های مشخصی برای اطمینان حاصل کردن از خرید در بهترین سطح قیمت تتر وجود دارد.

در این روش‌ها، می‌توان از الگوریتم خواست تا با رسیدن سطح قیمتی به سطوح مشخص، نسبت به خرید اقدام کند. البته روش‌های خرید آنی نیز وجود دارند که در آن‌ها، میتوان با قیمت هکان لحظه یا کمی بالاتر، نسبت به خرید تتر اقدام نمود.

انتخاب یک صرافی دیجیتال معتبر نکته بسیار مهم و قابل توجهی است. تترلند صرافی دیجیتال معتبری است که شما با مراجعه به آن می‌توانید اقدام به سرمایه گذاری امن در زمینه تتر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد