shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

انواع کف پای خودرو

درست است که کف پایی خودرو در پایین‌ترین قسمت خودرو قرار دارند و معمولا توجه بسیاری به آنان نمی‌شود، اما نباید از اهمیت آن‌ها غافل شد چرا که این محصولات در واقع نقش اساسی در حفظ موکت ماشین دارند. از کاربردهای دیگر کف پایی خودرو می‌توان به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر آن که زیبایی هر چه بیشتر به خودرو می‌بخشند، باعث تمیز ماندن خودرو نیز می‌شوند.

کف پایی-خودرو

استفاده درست از کف پایی خودرو

کف پایی خودرو یکی از اساسی ترین لوازم جانبی در صنعت خودرو محسوب می شود. تا آنجا که در صورت نبود آن، جای خالی کف پایی در خودرو همواره احساس می شود. انواع مختلفی از کف پایی خودرو تولید و عرضه می گردند و همچنین با نام های متعددی از جمله زیرپایی و کفپوش خودرو نیز از این وسیله نام برده می‌شود.

استفاده از کف پایی خودرو برای هر ماشینی الزامی است. با توجه به اینکه احتمال کثیف شدن موکت ماشین زیاد است و در صورت کثیف شدن تمیز کردن آن مشکل است استفاده از کف پایی خودرو برای هر ماشینی الزامی است. کف پایی خودرو علاوه بر تمیز نگه داشتن کف خودرو، باعث زیبا شدن فضای داخلی کابین ماشین نیز می‌شود.

هر کف پایی مناسب خودرو شما نیست، انتخاب مناسب یک کف پایی می تواند به زیبا به نظر رسیدن خودرو شما کمک کند در حالی که اگر کف پایی کوچک باشد و مناسب وسیله نقلیه شما نباشد ارزش ظاهر داخل کابین را پایین می‌آورد و جلوه بدی به خودرو شما می‌دهد. هر کف پای مختص خودرو خاصی است و بهتر است از کف پایی مناسب خودرو خود استفاده کنید.

انواع کف پایی خودرو

کفپایی خودرو

تولید کف پایی خودرو معمولا به گونه ای طراحی می‎‌شوند که در صورت استفاده زیاد تا چند سال در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت لازم و همچنین طول عمر بالایی داشته باشند. این کف پایی ها در انواع مختلف و با جنس های مختلف تولید می‌شوند. کف پایی موکتی، کف پایی لاستیکی، کف پایی چرم، کف پایی های آلومینیومی و کف پایی های فایبر گلاس تنها تعدادی از جنس های مرسوم در تولید این قطعه می باشند.

 با توجه به روند و پیشرفت تولید کف پایی در سال های اخیر، شاهد موجود شدن کف پایی های سه بعدی ، کف پایی های ژله ای، کف پایی های لبه دار و دیگر انواع آن بوده ایم. توضیحات دقیق تر در باب هر کدام از این محصولات را می توانید در سری مقالات ایمن روشاپ به صورت دقیق تر مطالعه نمایید.

مطلب آخر

کف پایی خودرو انواع مختلفی دارد که تنوع آن در بازار زیاد است و باید در نظر داشته باشید که هر کف پایی مناسب خودرو شما نیست. اگر قصد خرید کف پایی خودرو را دارید می توانید با مراجعه به سایت ایمن رو شاپ انواع مختلف کف پایی خودرو را ببینید و با مقایسه قیمت ها مناسب ترین کف پایی خودرو خود را انتخاب کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد