shaparak

مجله سرگرمی

shaparak

مجله سرگرمی

بهترین جراح پروتز سینه

برای شناخت بهترین جراح پروتز سینه ، این مقاله به شما کمک می کند. جراح برای عمل سینه از پروتز استفاده می کند. این عمل های معمولا برای زیبایی انجام می شوند؛ البته تاثیرات درمانی جراحی های پروتز هم نباید نادیده گرفته شود. در این مقاله توضیحات کاملی از جراحی پروتز سینه به دست خواهید آورد.

بهترین جراح پروتز سینه چه کسی است؟

وقتی در اینترنت به دنبال بهترین جراح پروتز سینه می گردید، متوجه می شوید؛ بعضی اسامی جراحان از دیگران معروف تر و شناخته شده تر هستند؛ اما آیا آن افراد به درستی عنوان بهترین جراح پروتز سینه را از آن خود کرده اند؟ در این جا می خواهیم ویژگی های یک جراح پروتز سینه قابل اعتماد را توضیح دهیم تا به راحتی بتوانید آن ها را تشخیص دهید.

از مهم ترین ویژگی های جراح پروتز سینه می توان به دانش او اشاره کرد. داشتن تخصص و در کنار آن تجربه برای اینکه بتوان به یک جراح اعتماد کرد، اهمیت زیادی دارد. برخورد مناسب جراح با بیمار هم یکی دیگر از مواردی است که می تواند به مراجعه کننده احساس آرامش و حس بهتری دهد تا دوره جراحی و بعد از آن را آسان تر بگذراند.

جراحی پروتز سینه چیست؟

جراحی پروتز سینه علاوه بر تاثیر درمانی آن، معمولا برای تغییر سایز سینه انجام می شود. از آن جا که این عمل جز جراحی های پلاستیک و عمل زیبایی محسوب می شود، می توان گفت تا حدودی کم ریسک است، به این دلیل که تهاجم آن به بافت های اصلی بسیار محدود است. اما به هر حال بخاطر بیهوشی و فعالیت های مختلف حین عمل بهتر است توسط بهترین جراح پروتز سینه انجام شود.

 انواع جراحی پروتز سینه

  • جراحی پروتز سینه ثابت: این عمل پرطرفدارترین عمل های زیبایی سینه است. به سینه فرم اشکی می دهد و تراکم سیلیکونی آن بالا است.
  • جراحی پروتز سینه آب نمکی: این پروتزها در مقایسه با پروتز سیلیکونی مقاومت بیشتری دارد و اگر در سینه پاره شود، مشکلی ایجاد نمی کند و جذب بدن می شود.
  • جراحی پروتز سینه سیلیکونی: همانطور که مشخص است، جنس آن ها سیلیکون است و حالت ژلی دارد. برای افراد زیر 22 سال پیشنهاد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد